Dla lekarzy – trudne przypadki

Szanowna Pani Doktor,
Szanowny Panie Doktorze

Mieliście kiedyś problemy w udrożnieniu bądź odnalezieniu kanałów?
Może mieliście problem z ostatecznym wypełnieniem kanału gdy wciąż sączyło się z wierzchołka?
Czy pomimo leczenia kanałowego pacjent skarżył się na dolegliwości bólowe przeleczonego zęba?
Zdarzyło się wam złamać narzędzie w kanale?

W takich sytuacjach również możecie zaproponować swojemu Pacjentowi skuteczne leczenie. Od 18 lat moją pasją jest endodoncja, od tego czasu   zajmuję się leczeniem kanałowym pod mikroskopem a od 4 lat leczę zęby kanałowo przy użyciu lasera.

W tym czasie pacjenci którzy trafili do gabinetu w Centrum Medycznym MyDoctor lub zostali skierowani przez lekarzy z którymi współpracujemy zostali skutecznie wyleczeni.

Pacjent zostaje przyjęty w ramach: Practice Limited to Endodontics, to znaczy, że będzie u niego wykonane tylko i wyłącznie leczenie kanałowe danego zęba na podstawie pisemnego skierowania.

Po wykonaniu zleconego zabiegu pacjent odsyłany jest do lekarza kierującego na dokończenie wcześniej zaplanowanego leczenia.

Oferta w ramach „Practice Limited to Endodontics”

Leczenie endodontyczne przyszłych filarów protetycznych – pierwotne i powtórne.
Leczenie zębów ze zmianami okołowierzchołkowymi.
Udrażnianie trudnych do zlokalizowania , wąskich, zobliterowanych i zakrzywionych kanałów.
Usuwanie złamanych narzędzi.
Usuwanie wkładów koronowo korzeniowych.
Zamykanie perforacji dna komory i kanałów korzeniowych (MTA).
Leczenie zębów z resorpcją korzeni.
Leczenie endodontyczne zębów z nie zakończonym rozwojem korzeni.
Resekcje (w tym zębów trzonowych).
dla lekarzy trudne przypadki

Nie wykonuję leczenia typu „tylko udrożnić kanały” bądź „tylko usunąć złamane narzędzie”. Leczenie obejmuje wykonanie całego leczenia kanałowego do ostatecznego wypełnienia kanałów – tylko takie postępowanie gwarantuje powodzenie całego leczenia.

Jak skierować pacjenta?

To bardzo łatwe. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Pacjent jest umawiany zawsze na wizytę konsultacyjną przed leczeniem w celu wstępnego zdiagnozowania i uzgodnienia kosztów  leczenia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: rejestracja@mydoctor.com.pl