Szanowna Pani Doktor,
Szanowny Panie Doktorze
Mieliście kiedyś problemy w udrożnieniu bądź odnalezieniu kanałów?
Może mieliście problem z ostatecznym wypełnieniem kanału gdy wciąż sączyło się z wierzchołka?
Czy pomimo leczenia kanałowego pacjent skarżył się na dolegliwości bólowe przeleczonego zęba?
Zdarzyło się wam złamać narzędzie w kanale?
W takich sytuacjach również możecie zaproponować swojemu Pacjentowi skuteczne leczenie. Od 18 lat moją pasją jest endodoncja, od tego czasu zajmuję się leczeniem kanałowym pod mikroskopem a od 4 lat leczę zęby kanałowo przy użyciu lasera.
W tym czasie pacjenci którzy trafili do gabinetu w Centrum Medycznym MyDoctor lub zostali skierowani przez lekarzy z którymi współpracujemy zostali skutecznie wyleczeni.
Pacjent zostaje przyjęty w ramach: Practice Limited to Endodontics, to znaczy, że będzie u niego wykonane tylko i wyłącznie leczenie kanałowe danego zęba na podstawie pisemnego skierowania.
Po wykonaniu zleconego zabiegu pacjent odsyłany jest do lekarza kierującego na dokończenie wcześniej zaplanowanego leczenia.
Oferta w ramach „Practice Limited to Endodontics”
Leczenie endodontyczne przyszłych filarów protetycznych – pierwotne i powtórne.
Leczenie zębów ze zmianami okołowierzchołkowymi.
Udrażnianie trudnych do zlokalizowania , wąskich, zobliterowanych i zakrzywionych kanałów.
Usuwanie złamanych narzędzi.
Usuwanie wkładów koronowo korzeniowych.
Zamykanie perforacji dna komory i kanałów korzeniowych (MTA).
Leczenie zębów z resorpcją korzeni.
Leczenie endodontyczne zębów z nie zakończonym rozwojem korzeni.
Resekcje (w tym zębów trzonowych).
![dla lekarzy trudne przypadki](https://mydoctor.com.pl/wp-content/uploads/2023/02/dla-lekarzy-trudne-przypadki-355x533.jpg)
Nie wykonuję leczenia typu „tylko udrożnić kanały” bądź „tylko usunąć złamane narzędzie”. Leczenie obejmuje wykonanie całego leczenia kanałowego do ostatecznego wypełnienia kanałów – tylko takie postępowanie gwarantuje powodzenie całego leczenia.
Jak skierować pacjenta?
To bardzo łatwe. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Pacjent jest umawiany zawsze na wizytę konsultacyjną przed leczeniem w celu wstępnego zdiagnozowania i uzgodnienia kosztów leczenia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: rejestracja@mydoctor.com.pl